Форум




,
Головна | Форум | Мій профіль | Реєстрація | Вихід                   Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS | Вхід
 


[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 11
Форум » Форум » З чого почати » Правила гри
Правила гри
MobilVДата: Четвер, 01.03.12, 14:19 | Повідомлення # 1
Підполковник
Група: Администраторы
Повідомлень: 141
Репутація: 7
Статус: Offline
Загальні правила:

Умови участі
Дії під час гри
Некомбатанти
Полонені
Техніка
Зброя
Ножі
Обмеження
Відповідальність гравців





1. Умови участі

1.1. До гри допускається команда, учасники якої мають вік не менше 18-и років, зважаючи на екстремальності даного виду спорту. #
1.2. До складу команди повинно входити мінімум 5 чоловік. #
1.3. Прийняття бійця в члени команди є індивідуальною прерогативою самої команди і проводиться за внутрішніми правилами команди. #
1.4. Кожна команда повинна мати власну оригінальну назву, під яким вона буде проводити ігри з іншими командами. #
1.5. У кожної команди повинен бути свій командир і його заступник, що представляють інтереси команди при переговорах з іншими учасниками гри, що представляють інші команди. #
1.6. Всі учасники грають на добровільній основі і не мають один до одного ніяких претензій за можливі наслідки, пов'язані з грою. #
1.7. Кожному гравцеві рекомендовано мати екіпіровку у вигляді військової камуфляжної одягу, рукавички, засоби захисту у вигляді пластмасових наколінників і налокітників (щитків). #
1.8. Необхідною умовою допуску команди до ігор, є індивідуальні відзнаки команди (або загальні для команди елементи уніформи - шеврони, нашивки, кокарди, головні убори, пов'язки і т.д.). Винятком є команди, що моделюють або реконструюють підрозділ, уніформа якого не передбачає відзнак. #
1.9. Необхідною умовою є: наявність у кожного гравця захисного засобу у вигляді окулярів або маски на очі, які повинні закривати очі на всіх напрямках. Перед грою кожен новий вид захисту повинен бути протестований шляхом стрілянини в упор з найпотужнішої зброї. #
1.10. Кожен гравець зобов'язаний мати білу пов'язку на голову. Пов'язка символізує, даний що гравець убитий і покидає поле бою. Гравець, який не має при собі пов'язки - до гри не допускається. #
1.11. Команда повинна мати як мінімум одного медика з аптечкою. #
1.12. Ці правила та умови участі встановлені для всіх команд, які вирішили вступити в гру. #
1.13. У разі виникнення спірних питань можливі переговори, але їх результати не повинні суперечити основним правилам страйкболу. #
1.14. Команда не згодна з правилами, до гри не допускається! Команда, систематично порушує правила - дискваліфікується і видаляється з поля бою. Протягом наступного місяця дискваліфікована команда може подати заявку на гру. Рішення до допуску приймається загальним голосуванням. Друга дискваліфікація тягне за собою видалення без права реабілітації. Окремі гравці дискваліфікованої команди можуть бути допущені до гри по результату голосування ради командирів. #



2. Дії під час гри

2.1. Гра проходить на заздалегідь визначеній території. #
2.2. Можливе використання дозволених видів радіостанцій, лазерних прицілів, ліхтарів, петард, а так само військового спорядження. #
2.3. «Вбитим» гравцем вважається гравець в наступних випадках: попадання із зброї в будь-яку частину спорядження або тіла - тулуб, голову, руки або ноги; потрапляння хоча б однієї кульки в результаті вибуху імітації ручної гранати (ігрова імітація без вражаючого елементу робить на гравця тільки моральне і психологічний вплив). #
2.4. «Убитий» учасник гри надягає на голову білу пов'язку (під час сутінків і нічний час - позначає себе червоним миготливим ліхтарем ) і покидає зону боїв з піднятими руками у відведене для цього місце і знаходиться там до повного закінчення поточного бою. Він не має права спілкуватися з граючими, передавати їм зброю, боєприпаси або спорядження, відволікати грають від гри. Клубам з гри забороняється, робити постріли зі зброї і підривати вибухові пристрої, щоб не збивати з пантелику помилковим шумом решти учасників, що продовжують гру. #
2.5. Попадання в зброю і рикошет за попадання не зараховується. #
2.6. Дружній вогонь (попадання в бійця своєї ж команди) - зараховується як звичайне «смертельна» влучання. #
2.7. Рекомендується з дуже близьких відстаней, по можливості, не виробляти пострілів в голову і інші травмонебезпечні ділянки тіла - пах і т.д. #
2.8. Технічні проблеми гравця є проблемами індивідуального характеру і не впливають на хід гри. #
2.9. Гра ведеться з розрахунком на повну чесність. Якщо гравець відчув, що в нього потрапили, або, якщо з деякої причини він не відчув попадання, але потрапив у нього противник впевнено вкаже, що він його убив, то гравець зобов'язаний піднявши руки із зброєю вгору, голосно вимовити, що його вбили і швидко піти з території ігрового ділянки в безпечне місце. #
2.10. Суперечка під час гри. Якщо під час гри між 2-ма і більше граючими виникає суперечка (пов'язаний з попаданням одного в іншого і т.п.), то всі залучені в суперечку гравці дискваліфікуються на час поточної гри і покидають ігрове поле, віддалившись в базовий табір. #



3. Некомбатанти
3.1. До «некомбатантів» відносяться всі особи, які знаходяться на ігровій території, але не беруть безпосередньої участі в грі. У тому числі: діти, фото і кінооператори, спонсори, журналісти, а так само місцеві жителі і туристи. #
3.2. «Некомбатанти», що прибули з якою-небудь з команд, щоб уникнути непорозумінь весь час гри знаходяться в базовому таборі (місце, на території якого заборонено проводити ігрові дії) або поза зоною проведення ігрових дій. У разі недотримання «некомбатантів» вищевикладених вимог вся відповідальність за можливі наслідки покладається на них. #
3.3. Відносини з туристами, місцевими жителями, грибниками і рибалками, іншими «некомбатантами» повинні бути рівними і нейтральними. Виникнення конфліктних ситуацій і вирішення їх силовими методами не допускається. #



4. Полонені
4.1. Випадки, в яких гравець може бути взятий в полон. #
4.1.1. У гравця виникли технічні неполадки і у нього немає можливості покинути свою позицію без ризику бути «вбитим» (оточений, затиснутий противником). #
4.1.2. У гравця закінчилися боєприпаси і у момент перезарядки він опинився на лінії вогню супротивника (в даний момент гравець не може зробити постріл, не ризикуючи бути «вбитим» з близької дистанції). #
4.1.3. Гравець опинився на лінії вогню на близькій (до 1,5 метра) дистанції, причому він не бачить супротивника (супротивник ззаду, збоку за укриттям і тримає гравця на прицілі). #
4.2. У випадку якщо гравець опинився в ситуаціях перерахованих в п. 4.1.1 , 4.1.2 , 4.1.3 він зобов'язаний здатися в полон або «померти». #
4.3. У випадку якщо гравець потрапив в полон, він зобов'язаний чесно відповісти на всі поставлені питання, які стосуються гри. Після цього полонений може бути утриманий у полоні до кінця бою / поточної гри /, але не більше 2 годин. При цьому полонений зобов'язаний виконувати вказівки сторони, що взяла його в полон. Залежно від рішення сторони взяла в полон, гравець може бути розстріляний або відпущений. #
4.4. Полонений зобов'язаний від'єднати магазини від усього свого зброї і покласти їх в кишеню, підсумок. На вимогу видати секретні документи (карти та інші документи, що мають безпосереднє відношення до гри) полонений зобов'язаний видати їх. Гравці мають право поверхнево обшукати полоненого, на предмет прихованої зброї. Взятий в полон не має право використовувати імітаційний гумовий ніж. Використання ножа не зараховується. #
4.5. Заборонено.
4.5.1. Принижувати, ображати, влаштовувати тортури і геноцид військовополонених. #
4.5.2. Відбирати у полонених зброю, боєприпаси, спорядження (якщо таке не передбачено організаторами і не обумовлено сценарієм). #
4.5.3. Використовувати полонених як «живий щит». Використовувати полонених як заручників. #
4.6. Якщо полонені є з двох протиборчих сторін, вони можуть бути обміняні з обопільної згоди. Домовленість між сторонами здійснюється парламентарями. #



5. Техніка
5.1. Техніка рухається тільки по дорогах зі швидкістю не більше 20 км / год. #
5.2. Використовувати автомобіль як укриття для стрільби із землі заборонено. #
5.3. Посадка або десантування з техніки проводитися тільки з моменту повної зупинки. #
5.4. Заборонено ховатися за технікою яка в русі. #
5.5. Водій не є гравцем. #
5.6. Все бічне скло в техніки повинно бути опущене. Крім вантажівок у випадку, якщо в кабіні тільки водій. #
5.7. Знищення і захоплення техніки (якщо це передбачено організаторами і обумовлено сценарієм). #
5.7.1. При обстрілі техніка зупиняється. #
5.7.2. Дозволяється кидати в техніку гранати. #
5.7.3. Знищенням техніки вважається вибух «гранати» в кузові автомобіля (правила не діють на БМП і БТРи). На техніці піднімається білий прапор, техніка вважається виведеною з ладу на 30 хвилин. По закінченню 30 хвилин білий прапор забирається і техніка готова до використання. #
5.7.4. Під час використання техніки будь-якої із сторін на ній вивішується прапор захопила техніку сторони. #
5.7.5. Техніка в радіусі 10 м. від якої немає жодного гравця, може бути захоплена. #

6. Зброя
6.1. В якості зброї використовуються 6 мм пневматичні копії бойової зброї промислового виробництва, виготовлені з металу, abs-пластика або легких сплавів. Всі ці моделі стріляють кулями промислового виробництва / bb's /, калібру 6 мм. вагою від 0.08 р. до 0.43 р. #
6.2 Імітації вибухових пристроїв виготовляється на основі петард промислового виробництва Корсар № 4. #
6.3. Допускається при виготовленні імітації ручної гранати заміна вищевказаного кульки сухим горохом. #
6.4. Допускається використання петард без вражаючого елементу - для психологічної дії на супротивника. #
6.5. Використання піротехніки повинне бути обумовлене командирами до початку гри, якщо інше не встановлено федерацією. #
6.6. Всі нововведення перед використанням в грі повинні бути випробувані на представниках своєї команди, і схвалено або не схвалено ними до реального використання в грі. #
6.7. Поділ на категорії (штурмова гвинтівка, кулемет, снайперська гвинтівка) проводити за антуражної увазі. #
6.8. Для допуску до гри тюнінг зброї, а саме швидкість вильоту кулі повинен відповідати наступним нормам. #
6.8.1. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для штурмової гвинтівки 130 м.с. #
6.8.2. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для кулемета 160 м.с. Дистанція 20 м. #
6.8.3. Максимально швидкість вильоту кулею 0.2 г. для снайперської гвинтівки 250 м.с. Дистанція 20 м. #
6.9. Кулемет повинен бути антуражную копію реального кулемета. #
6.10. Дистанція для використання кулемета з тюнінгом 140-160 м.с. повинна бути не менше 20 м. #
6.11. Снайперська гвинтівка повинна бути антуражную копію реальної снайперської гвинтівки. На снайперську гвинтівку повинен бути встановлений оптичний приціл з кратністю не менше 3х. #
6.12. Дистанція для використання снайперської гвинтівки з тюнінгом 160-240 м / с повинна бути не менше 25 м. #
6.13. Використання зброї зі швидкістю вильоту кулі 140 м.с. і вище передбачає обов'язкову наявність додаткового зброї у гравця зі швидкістю вильоту не більше 120 м.с. #
6.14. Гравець, який використовує під час гри снайперську гвинтівку / кулемет, зобов'язаний бути сертифікований. У разі відсутності сертифікації гравець не допускається до масових заходів зі своєю зброєю. Сертифікація проводиться уповноваженим представником ФС і підтверджується сертифікатом. #
6.15. Максимальний люфт швидкості + / - 5 м.с. #
6.16. Всі виміри проводяться кулею вагою 0.2 г. #
6.17. Заборонено піднімати й відкидати ініційовану гранату. У разі виникнення небезпеки нанесення фізичного ушкодження гранатою, гравці зобов'язані відвернутися від гранати і закрити голову руками. #

7. Ножі
7.1. До гри допускаються нетравмоопасние репліки ножів, виконані з еластичного матеріалу і не мають гострих крайок. #
7.2. Дотик ножем дозволено наносити лише в область тіла вище пояса і нижче шиї, і не більше одного разу на одного і того ж людини. #
7.3. Забороняється робити дотик ножем під час стрибка або на бігу. #
7.4. Забороняється блокувати торкання ножем або застосовувати прийоми рукопашного бою під час торкання ножем, як однієї, так і іншій стороні. #
7.5. Заборонено метання ножа. #



8. Обмеження
8.1. Забороняється брати участь у грі без захисних окулярів або захисної сітки. #
8.2. Забороняється стрільба по некомбатантів. #
8.3. Забороняється будь-яке з'ясування стосунків між гравцями під час гри. #
8.4. Забороняється участь у грі особам у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння. #
8.5. Забороняється використання у грі будь-яких інших видів зброї, які не відповідають за технічними параметрами зброї указное в даних правилах. #
8.6. Забороняється застосування елементів рукопашного бою під час гри. #

9. Відповідальність гравців
9.1. Гравець, що отримав травму під час гри, несе повну відповідальність за всі наслідки. Команда не несе відповідальність за безпеку гравців, але зобов'язана надати першу медичну допомогу у разі необхідності такої. #
9.2. Виконання даних Правил дозволяє мінімізувати ймовірність отримання травми гравцями на іграх, а також уникнути спірних моментів негативно впливають на хід гри. #

http://6mm.if.ua/cms.php?id_cms=8
 
Форум » Форум » З чого почати » Правила гри
Сторінка 1 з 11
Пошук:

Copyright MyCorp © 2016
Безкоштовний хостинг uCoz